Magamról

Saját fotó
Üdvözöllek oldalamon! Boldog Andi vagyok, divatékszerek, dísz- és ajándéktárgyak tervezésével és készítésével foglalkozom...Emellett érdekel nagyon sok dolog, pontosan azok, melyekről blogjaimban olvashatsz. Minden blogom másról szól, de egyben ugyanarról ... Rólam és minden más egyébről, ami körülvesz. Remélem rendszeres olvasóm leszel, várlak vissza oldalamra máskor is!

2010. szeptember 27., hétfő

Nyaklánc szeretett volna lenni...


Élő példa arra, hogy nem mindig úgy sikerülnek a dolgok, ahogy szeretnénk...Így vagyok  ezzel a macival is, amit nemrég készítettem. Nyaklánc szeretett volna lenni, különálló testtel-fejjel.Nem is lett volna semmi akadálya, ha nem felejtettem volna el a feje tetejére is kreálni egy akasztót, ahol belefűzhettem volna a nyakpántot. Már sütöttem ki a mackót, amikor eszembe jutott, hogy ezt bizony elrontottam...:-)  Hogy ezek után mi lesz belőle? Talán már holnap kiderül. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése