Magamról

Saját fotó
Üdvözöllek oldalamon! Boldog Andi vagyok, divatékszerek, dísz- és ajándéktárgyak tervezésével és készítésével foglalkozom...Emellett érdekel nagyon sok dolog, pontosan azok, melyekről blogjaimban olvashatsz. Minden blogom másról szól, de egyben ugyanarról ... Rólam és minden más egyébről, ami körülvesz. Remélem rendszeres olvasóm leszel, várlak vissza oldalamra máskor is!

2010. november 10., szerda

Van ilyen is...

Néhány napja, amikor az alábbi kiegészítőket készítettem, nagyon rossz passzban voltam. Semmi ötletem nem volt, csak úgy próbálkoztam ezzel - azzal. Már többször megfogadtam, hogy ilyen esetben,  jobb, ha felállok és otthagyom az egészet,  mert arra semmi szükség, hogy csak ilyen-olyan középszerű dolgok kerüljenek ki a kezeim közül. Mégsem tartottam be ezt az ígéretem és ezek az ékszerek készültek akkor. Nem mondom, hogy ez alkotásim csúcspontja, de azért vannak köztük tetszetős darabok, szerintem...
Megvásárolhatók oldalaimon  (www.bekka.meska.hu  ., www.hi-art.shop.hu  ...valamint www.feherollo.hu) 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése