Magamról

Saját fotó
Üdvözöllek oldalamon! Boldog Andi vagyok, divatékszerek, dísz- és ajándéktárgyak tervezésével és készítésével foglalkozom...Emellett érdekel nagyon sok dolog, pontosan azok, melyekről blogjaimban olvashatsz. Minden blogom másról szól, de egyben ugyanarról ... Rólam és minden más egyébről, ami körülvesz. Remélem rendszeres olvasóm leszel, várlak vissza oldalamra máskor is!

2011. február 10., csütörtök

Nagy kihagyás után újra ITT...

Csak most nézem, hogy majd 1 egész hónapig hanyagoltam a blogomat...ezúttal is elnézést kérek  mindenkitől, aki látogatja az oldalam. Rengeteget dolgoztam ez idő alatt, új dolgokkal ismerkedtem, új anyagokkal, technikákkal és ez annyira kitöltötte az időm, hogy sajnos  közzétenni már nem volt időm és energiám. Íme az elmúlt időszak szüleményei:

Már régebben is készítettem házikós ékszereket, most egy kicsit jobban beleástam magam...








Ami újdonságnak számít Nálam, a faliképek, festmények. Vegyes technikával készültek, egyik-másik feszített váaszonra, a többiek fa alapra.










És végül, de nem utolsó sorban a dobozkák, ládikák...



4 megjegyzés:

  1. A bronzos házikós medál -egy (piros?)pöttyel a közepén- tetszik legjobban.A képeid is nagyon jók!

    VálaszTörlés
  2. Szia nagyon jó dolgokat alkottál,de mégis a macskás képbe beleszerelmesedtem. Mivel macska fan vagyok. :D

    VálaszTörlés
  3. Szia Okina! Örülök, hogy tetszenek a dolgaim, a macskás kép pedig még eladó :-) www.bizsuajandekbolt.hu vagy www.bekka.meska.hu
    Szép Napot Neked! Bekka

    VálaszTörlés