Magamról

Saját fotó
Üdvözöllek oldalamon! Boldog Andi vagyok, divatékszerek, dísz- és ajándéktárgyak tervezésével és készítésével foglalkozom...Emellett érdekel nagyon sok dolog, pontosan azok, melyekről blogjaimban olvashatsz. Minden blogom másról szól, de egyben ugyanarról ... Rólam és minden más egyébről, ami körülvesz. Remélem rendszeres olvasóm leszel, várlak vissza oldalamra máskor is!

2011. április 10., vasárnap

A 7

A 7 híre
Hamarosan beindul a  'Bekka-Collection' sorozat. Mit is jelent majd ez? Heti rendszerességgel  (heti 1-vagy 2 alkalommal)  kis videókat láthattok a Youtube-on és természetesen itt  a Blogon. A termékeimet fogom témák, stílusok, hangulatok  szerint összeválogatni  és bemutatni Nektek. Remélem tetszeni fog  :-)


A 7  bejegyzése
Állatok póráz nélkül... Aranyos kisállat - nyakláncok  gyerekeknek  és gyermeklelkű felnőtteknek
Itt  nézhetitek meg őket





A 7 Bekka terméke
Erre a süti fülbevalóra esett a válsztásom, remélem Nektek is tetszik...



Megvásárolható a Webáruházunkban  és a Meskán 

A 7  Kedvenc Blogja
Ismét illusztrátor Blogot választottam kedvencként, az  Adolie day-t,   remélem nem bánjátok... Engem elbűvöl.
A blogot ITT érhetitek el.






A 7 üzenete
Lehet készülődni a Húsvétra!!!  Én még a jövő heti Pálinkafesztiválos vásár miatt nem tudok ráhangolódni, de Ti  ne toljátok el az utolsó percekre a dekorálást, tervezgetést.  Nálatok hogy telik a Húsvét? Egyáltalán  ünneplitek még?
A neten rengeteg  dekorációs ötletre lelhettek, pl. a   79 ideas  oldalán is... A következő fotó is onnan való




A 7 zenéje
Most találtam rá az  Anima Sound System 68  című  számára és nagyon magával ragadott. Ti hallottátok már?


Ennyi erre a hétre, töltsétek kellemesen az estét és újult erővel kezdjétek a jövő hetet!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése