Magamról

Saját fotó
Üdvözöllek oldalamon! Boldog Andi vagyok, divatékszerek, dísz- és ajándéktárgyak tervezésével és készítésével foglalkozom...Emellett érdekel nagyon sok dolog, pontosan azok, melyekről blogjaimban olvashatsz. Minden blogom másról szól, de egyben ugyanarról ... Rólam és minden más egyébről, ami körülvesz. Remélem rendszeres olvasóm leszel, várlak vissza oldalamra máskor is!

2011. április 4., hétfő

Süti fülik

Nagyon nagy népszerűségnek örvendenek a miniatűr ételeket megformázó ékszerek napjainkban, de ezt nem is kell részleteznem, úgyis tudjátok.Én  eddig még nem készítettem ilyeneket, de most -főleg- a vásár miatt  nekifeküdtem, és megszületett néhány tortaszelet és muffin,  amolyan Bekka stílusban. Szeretem Őket, tetszik a végeredmény, de nem fogom Őket tömegével gyártani. Ez csak amolyan 'Én is kipróbáltam' project  :-)

Néhány fotó Róluk  (Hamarosan megvásárolhatók  a  meskán   és a  Webáruházunkban.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése